Expandarea Terrei

Pare greu de crezut, dar pamantul isi mareste volumul in mod continuu. Cele 7 continete se unesc perfect daca micsoram dimensiunea pamantului. Cele 7 continente au format un singur mare continent, continent care NU era in mijlocul unei mari.

 

Pare greu de crezut si acceptat, dar la fel s-a intamplat acum sute de ani cu teoria pamantului sferic ; societatea mai intai acuza, ridiculizeaza, apoi se scuza.

si totusi se roteste… si totusi creste…

5 Răspunsuri to “Expandarea Terrei”

  1. stefania Says:

    Asta e ca o revelatie!

    parca „simt” ironia si rasul inteligent cand ai scris…”si totusi creste”

    dupa cum spuneam…Doamne cata minciuna e pe lumea asta.

    btw…cine e Doamne asta pe care tot il folosesc?

  2. eliberareamintii Says:

    Pentru mai multe revelatii iti sugerez sa vizionezi materialele astea link

  3. stefania Says:

    Azi am zis sa ma uit si eu la Zeitgeist – The Movie…Legenda lui Horus…

    Stii care e partea cea mai tare??? ca dupa primele 5 min de film mi-am dat seama ce vrea sa prezinte. De fapt mi-am dat seama de asta, prin REVELATII in SINCRONICITATE, in perioada nov 2007-ian 2008.

    Si nici perioada nu e intamplatoare…exact in ziua in care implinim 24 de ani, tranzitul lui Pluto asupra lui Neptun natal este maxim.

    Pentru cine vrea dovezi…e de ajuns sa caute! Am deja 3 surse care arata acelasi lucru, dar cea mai importanta sunt eu, pentru ca mi-am dat seama singura de VERIDICITATEA informatiilor.

  4. stefania Says:

    deci pe vremea aia tranzitul lui Pluto cu Neptun era la varsta de 30 de ani??? am ajuns la min 32…

  5. stefania Says:

    si ca sa-i pun capac:
    Infinite love is the only truth, everything else is illusion.

Comentariile sunt închise.


