Mentalitatea lui „trebuie”

Tiparele lui „trebuie” repetate la infinit creeaza oameni robot, oameni care nu-si vor mai pune nici o intrebare, vor lua totul de bun, iar pentru ceea ce nu vor intelege vor accepta, iar pentru ce nu le va place vor atribuii eticheta lui „trebuie” fara nici o alta intrebare. Oamenii care au senzatia ca totul este clar si nu au nici un semn de intrebarea in toata existenta lor sunt superficiali si indolenti, sunt cea mai periculoasa „specie” de pe pamant intrucat vor accepta orbeste tot ce li se ofera in baza unor justificari foarte sumare. Superficialitate, oameni care nu mai au putere sa puna intrebari si sa se revolte dupa ce gasesc raspunsurile dureroase, ba chiar se refugiaza in dulci detalii prefabricate.

4 Răspunsuri to “Mentalitatea lui „trebuie””

  1. stefania Says:

    Most people are other people. Their thoughts are someone else’s opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation.

  2. eliberareamintii Says:

    Exact influentele si „scara de valori” impusa de catre societate individului…

  3. stefania Says:

    am avut ocazia sa observ cat de inradacinta e mentalitatea asta la parintii mei…

    am intrebat-o pe mama daca e fericita. si mi-a spus ca nu, pentru ca nu poti sa faci ceea ce vrei, faci ceea ce trebuie.

    si ii zic: pai si ce crezi tu ca trebuie sa faci? pai sa le fac mancare, sa le spal etc ca sa fie fericiti si nu mai am timp sa ma mai gandesc la chestii d-astea filozofice (interesant e faptul ca nu am pus mana niciodata pe o carte de filozofie, self-help sau psihologie…decat am invatat in sincronicitate).

    si apoi ii spun: pai daca tu nu esti fericita, cum poti sa stii ce inseamna fericirea?

  4. stefania Says:

    daca mai aud pe cineva ca zice „trebuie” il bat…

Comentariile sunt închise.


