Ocultul si Manipularea

Uimitor este faptul ca ceea ce nu s-a putut impune prin forta ► se accepta ► de buna voie…

7 Răspunsuri to “Ocultul si Manipularea”

  1. Adi Says:

    Buna ziua cititori … si eu acum cateva zile am inceput sa citesc despre faptul ca suntem sclavi de voie si de nevoie.
    Am luat exemplul altora si am inceput sa raspandesc ceea ce eu am citit.
    Ce speranta ca tot mai multa lume va incepe sa vada adevarul voi incepe sa spun oamenilor din Timisoara, Romania adevarul.
    Daca vreti sa ajutati si sa faceti ceva contactati-ma.

  2. stefania Says:

    imi venisera niste idei mai devreme…despre actiune si reactiune…si am vazut ca o descoperise newton prin 1600 :)) asa…fiecare actiune a ta creaza o unda in univers…

    in principiu in functie de „adevarul” pe care il propagi, primesti energie pentru mai mult. si energia asta e cam tricky…adica vine in viitor, in prezent sau in trecut…dap! in trecut :)) ca timpul oricum e o iluzie…

    =)) =))

  3. stefania Says:

    a si inca ceva..’Just look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy
    health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy
    freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality.’

    dap…I need to destroy love…care oricum e supraestimata….sau subestimata? =))

  4. stefania Says:

    deci putem sa dam timpul inapoi in prima zi de master!!!

    yeap…i’m crazy😀 ca oricum toate geniile erau nebune…

  5. stefania Says:

    am mentionat pe vreundeva ca habar n-am ce e aia metafizica? =))

  6. stefania Says:

    si cum blogul asta se numeste „eliberarea mintii” pot sa scriu orice tampenii imi trec prin cap…doar eliberez mintea, nu?

  7. eliberareamintii Says:

    nope ca vine jupanu’ mintii (mastermind), adica eu si le va sterge in spiritul coerentei…

Comentariile sunt închise.


