Egoul si Spiritul

Mai putin ego si orgoliu te vor ajuta sa te aproprii de adevaratul tau eu si spirit – si asta in primul rand datorita faptului ca nu ai mai pierde atat timp sa te compari cu ceilalati si sa incerci sa fii placut(å), acceptat(å) si popular(å). Invata sa fii tu insusti pentru tine si asta nu pentru a iesii in evidenta si a capta atentia celorlalti. Egoul si orgoliul este canalul prin care poti fi manipulat si la randul poti manipula. Spiritul e unic, in schimb forma si raspunsurile date de ego si orgoliu sunt comune pentru toti oamenii.

Less ego improves my spirit and psyche !

4 Răspunsuri to “Egoul si Spiritul”

  1. stefania Says:

    in incercarea de a ma „descotorosi” de ego, mi-am gasit cel mai bun coleg…de joaca🙂

    nici nu apuc sa ies in curte ca incepe sa latre. si e ditamai dulaul!

    nici nu ma mai intereseaza ce zic ceilalti, pentru care pauza e cafea si tutun…

    if they like me, they will follow! eu una mi-am gasit fericirea.

  2. eliberareamintii Says:

    Majoritatea indivizilor perfect adaptati si integrati in societate si-au pierdut adevaratul eu la o varsta tanara, l-au inlocuit cu egoul oferit de societate. Astfel de oameni nu au niciun conflict ideologic intre ei si sistem intrucat acestia au incetat sa mai existe imediat ce egoul impus de societate a sters eul original si originar. Mai mult aici

  3. stefania Says:

    acum stau si ma gandesc la fraza pe care am zis-o mai sus: if they like me, they will follow… „datorita” unei persoane am ajuns si eu aici…

    iubirea…in rezonanta.

  4. stefania Says:

    si am ajuns la alta concluzie… everything is FUN…pt ca o data ce stii care e viitorul tau, toate „piedicile” sunt jucarii…

Comentariile sunt închise.


